neděle 15. března 2015

Paštika z čočky

Paštiku z čočky lze jíst  studenou i teplou, teplá mi chutná mnohem lépe.
Postup:
Půl balíčku čočky uvaříme do poloměkka spolu s kroupami (asi půl hrnku) v osolené vodě. K tomu přidáme předem namočené ovesné vločky (také asi půl hrnku) a ještě povaříme. Zcedíme přebytečnou vodu, přidáme nakrájenou větší cibuli, několik stroužků česneků a vše rozmixujeme. Dále přidáme majoránku, sůl, pepř a dvě vejce. Je-li směs moc řídká, přidáme tam ještě strouhanku. Vše pak přendáme do zapékací misky, položíme nahoru plátky slaniny a pečeme na 180°C asi půl hodiny.
Pozn. s česnekem a majoránkou nešetřit.
Dobrou chuť.



9 komentářů:

  1. Ahoj Ivanko, řeknu ti - tohleto je zajímavý recept, takový jsem ještě nečetla!Máš paštiku krásně naaranžovanou!Jo jo, ochutnala bych, ochutnala..:-) Měj se krásně! zdravím. Elli

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzera to vyborne, ja mam sosovicku velmi rada :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Takýto recept je pre mňa novinkou, ale šošovicu môžem, tak recept si ukladám. Diki.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  4. Robím niečo podobné s ryžou, deti to volajú „naša jaternicová kaša“ :-) Vyskúšam i toto.
    Krásny deň! Vierka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vierko, mi to taky trochu jaternicový prejt připomínalo :-)

      Vymazat
  5. Z čočky ??????to je super zdravá paštička. Díky Ivo za obohacení našeho jídelníčku. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zdravé to asi je, ale z celé naší rodiny jsem to nakonec jedla jen já. Manžel ani děti tento zdravý recept neocenily :-)

      Vymazat