sobota 23. listopadu 2019

Na ptačí vlně

Asi to všichni znáte - s blížící se zimou vytahujeme krmítka, věšíme lojové kouličky pro sýkorky a pak zpovzdálí pozorujeme ten veselý ptačí život kolem budky .
Po letošním překopání zahrady nemám krmení kam dát. Stojany s budkami jsou pryč. 
Alespoň jednoduché krmítko pro sýkorky jsem donutila manžela někam připevnit. 

Když jsem minulý týden šla kolem obchodu s dárkovým zbožím, zaujal mě za výlohou ptáček s kovovýma nožičkama. Zaujal mne tak, že jsem neodolala. :-)
Kam ho dám mi bylo hned jasné.
Krásné listopadové dny přeji 
Ivana










4 komentáře:

  1. Krásně to ptáčkovi na kameni sluší !!!
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně to chápu:-))))
    Čekal tam na tebe:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Máte hezké krmítko a ten ptáček na kameni vypadá dobře

    OdpovědětVymazat
  4. To je super krmítko...i s bidýlkama...U nás nejvíc chutná slunečnice a vlašské ořechy. Ty vždycky vyzobou jako první:-).
    Jindra

    OdpovědětVymazat