neděle 3. listopadu 2019

Domácké a originální

 Dnes jsem s dětmi navštívili mou kamarádku Světlanku a díky této návštěvě jsme se ocitli na výstavě zahrádkářů.  
Nebýt jí, na takovou vesnickou akci bych asi nezavítala.
A byla by to škoda. 
Bylo tam krásně. 
Soutěžilo se o jablko roku (samozřejmě že jsme hlasovali pro jablko od Světlanky), vyslechli si zajímavou přednášku o medu a ochutnali skvělé domácí koláče.
Krom toho všeho, já jsem ocenila připravené aranžmá ze starých věcí a děti vyrobeného Pata a Mata.
A ty různorodé dýně!!!
Měla jsem moc pěknou neděli. 
Zdravím Světlanku a všem přeji krásný pracovní týden.
Ivana



























12 komentářů:

  1. Ivanko, to by byla opravdu škoda! Děkuji za reportáž a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, hezké dny i tobě a děkuji za komentář :-)

      Vymazat
  2. Bylo tedy na co se dívat. Určitě by se mi tam líbilo, ty staré věcičky nemají chybu!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ANo Hani, byl ona co koukat, určitě by se ti tam líbilo :-)

      Vymazat
  3. Ivanko, to je krása! Trochu závidím, že jsem nebyla s vámi! Zdraví Elli

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, moc krásná výstava. Taky by se mi tam líbilo. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná výstava - přehlídka dýní se úžasná a ta aranžmá ze starých věcí se mi taky moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Stáňo, tak jak píšeš, aranžmá moc pěkné, některé dýně mě překvapily :-) Krásné dny ti přeji, I.

      Vymazat
  6. Krásná podzimní výstava. Dýně jsou super :-) některé jsem nikdy neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, s těma dýněma to mám steně :-) :-) :-) Měj krásné dny, Ivana.

      Vymazat