neděle 17. listopadu 2019

"Hand made" zvoneček 🔔

Tento zvonek jsem si vyrobila u paní keramičky Marty, která bydlí o dva domy dál.
Mít keramickou dílnu v sousedství je obrovská výhoda :-).
V prostorách paní keramičky není jen dílna, ale taky statek se zvířátky a na zaharadě spoustou zajímavého pro děti. 
..... a tak tam občas zajdu něco vlastního si vyrobit
A vždycky platí:
Já s Martou v dílně u kávy s hlínou v ruce + naše děti venku = relax a pohoda.
:-)
Ivana

 


8 komentářů:

  1. No tak Ivo; ten teda je)))))
    Já mám zase skoro v sousedství dílnu tiskařskou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, tak to bych taky brala!!! :-) Krásné dny Evi :-)

      Vymazat
  2. Tak to závidím, samozřejmě v dobrém.Ja tu mám svých pár kousků,, plácanin"z hlíny, jen nemám, kde vypálit. Zvoneček je povedeny.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten je krááááásnýýý!!!Přeju krásný den!Zdena

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to bych také brala, mít v blízkosti keramičku, to by bylo prima. Zvonek je báječný.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, moc povedené dílko. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat