úterý 30. října 2018

Pilea od Marcelky

Někdy z kraje roku mi od Marcelky z blogu Nordic Passion přišla v obálce malá rostlinka. Dosud jsem ji neznala. Držela jsem v rukou něco malého a roztomilého. Cestu poštou to přežilo. Byla to výzva - zasadím a vypěstuji. 
....a povedlo se.
Dokonce i první množení dopadlo úspěšně.
Marcelka bude mít určitě radost! Já z rostlinky pilea určitě radost mám!!
....jen nevím, proč mi teď žloutnou lístky odspodu :-( 
Takže Marcelko, díky moc!!!!!





16 komentářů:

  1. Ivanko, tuhle rostlinku neznám, ale je moc zajímavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, je zajímavá listem a světlou tečkou, kde na druhé straně vyrůstá řapík :-)

      Vymazat
  2. Rostlinku také neznám, má zajímavé kulaté lístečky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Juuu, dari se ji skvele! Listky mi nekdy taky zloutnou, nevim proc, ale nikdy to rostline vazne neublizilo. Dekuji za zminku. Mam radost, ze mas radost:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, mám radost z rostlinky a z toho, že jsem ji přechovala :-) :_) :-)

      Vymazat
  4. Je opravdu moc pěkná ,Ivuš, a má krásný obal!

    OdpovědětVymazat
  5. Nasla jsem tohle, mozna ze to pomuze?
    The Pilea is an incredibly low-maintenance, indoor plant. Water it once a week and give it plant food once every two weeks. The Pilea doesn’t like to be soaking wet, so it’s better to skip a round of watering than to water it again when the soil is still moist. It also thrives in high humidity.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, díky moc!. To bude asi ta má chyba, že jsem se bála rostlinku nechat zaschnout a zálivku jsem dala ,byť jen malou, i když byl substrát ještě mírně vlhký. A na hnojení taky moc nemyslím. No, vyzkouším změnu v péči o pileu.
      Děkuji moc za práci s vyhledáním informací, pěkné dny ti přeji, Ivana.

      Vymazat
  6. Ty jo ta se ti krásně rozrostla Ivi. Viditelně na těch mých dělám něco špatně ;-) Ale listy padají a rostou nové. Hezké dny D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když narostou nové, tak to je dobře. Já zatím jen s těžkým srdcem uklízím ty spadané. Danko, měj se krásně :-)

      Vymazat
  7. Ivanko, máš ji moc hezkou, s kytkama to umíš! Já mám jednu od kamarádky v koupelně, taky se jí daří!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná je :)
    Hezké dny přeji Eva

    OdpovědětVymazat