neděle 17. června 2018

Malinový dort - výborný

Manželovi na narozeniny jsem udělala malinový dort. Byla to s receptem premiéra, ale dopadlo to výborně. 
Je svěží a lahodný. Dá se udělat určitě i s jiným ovocem, ve verzi malinový chutnal však opravdu výtečně!!!



Suroviny:
Hrneček malin
1 hrneček poloh. mouky

Z mouky, cukru, prášku do pečiva a másla utvoříme drobenku. Dno dortové formy vyložíme pečícím papírem a asi 3/4 drobenky rozložíme na dno a přimáčkneme. 
Tvaroh rozmícháme se zakysanou smetanou, rumem, oběma cukry a pudinkovým práškem a náplň nalijeme na vrstvu drobenky do formy. 
Koláč poklademe ovocem a nakonec navrch rozsypeme zbytek odložené drobenky. 
Pečeme asi 45 - 60 minut  v troubě vyhřáté na 180°C. 

DOBROU CHUŤ

22 komentářů:

  1. Ivanko, to je nadhera, a ni nevis, jak se mi to hodi do kramu. Deti obe za tyden slavi a ja hledala snadny a rychly dort, udelam tento:-). Diky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, tak ať vám všem doma dortík chutná :-)

      Vymazat
    2. Marci, určitě tímto dortíkem nezklameš :-)

      Vymazat
  2. Malinový dortík bych si dala - sbíhají se mi sliny... :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě bych si pochutnala. Recept si opíšu a schovám pro strýce příhodu.
    Měj se hezky!'
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ivi, tak ten je! Jako od cukrářky ;-) Mějte se krásně D.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, vypadá nádherně, až se mi sbíhají sliny :-) Pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to se mi líbí. Recept jsem si vyfotila, teď už jenom ty maliny, aby dozrály:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je malin tolik, že nevím co ještě z nich udělat. Měj se krásně

      Vymazat
  7. Sice letos na přesazených malinách jsme utrhli 6 malin, ale recept se mi líbí, ukládám a vyzkouším s jiným ovocem.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, určitě vyzkoušej. Malinový třeba uděláš až příští rok :-)

      Vymazat
  8. Ivanko, vypadá úžasně, maliny miluji!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jej tak to vyzera chutne, joj, juj, jaj,,,,ako by som si dala. A vyzera celkom jednoducha priprava, take mam rada. Krasny den prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zitko, to je přesně to co mám na takových dortících ráda, že jsou jednoduché na přípravu :-) Měj se krásně, Ivana

      Vymazat
  10. Ahojky Ivčo, moc Tě zdravím (musíme se o prázdninách domluvit i s dětmi - pro změnu u nás :-)) a ukládám. Něco mi podle toho seznamu surovin říká, že až dortík podle Tebe vyzkouším, budu ho dělat hodně často :-) Měj se krásně A.

    OdpovědětVymazat