neděle 14. října 2018

Podzim u domu

Podzim už v přírodě definitivně převzal štafetu. I když je počasí ještě skoro letní a některé letničky ještě v plném květu, typické barvy podzimu už dávají o sobě vědět.
Krásnou neděli.
Ivana








15 komentářů:

  1. Máš krásně nadekorováno. Já zatím nic. Ujížďím stále na letní vlně.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to moc pěkné. A zaujala mne ta modro červená kytička - takovou jsem ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo děkuji. Modro červený kytička mne taky fascinuje :-) Měj se moc krásně, I.

      Vymazat
  3. Taky neznám tu kytičku s modrými kvítky a červenými lístky...jinak" podzim "máš krásný.

    OdpovědětVymazat
  4. Že by to byl olověnec ten se barví na podzim do vínova, Protože květy mu odpovídají.????????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to květina z čeledi olověncovitých, ale na název si teď nevzpomenu. Ivana

      Vymazat
  5. Krása je to, Ivanko! U tebe je všechno krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedná se zřejmě o podzimní zbarvení Rohovce olověncovitého. Máte moc pěknou výzdobu.

      Vymazat
  6. Ten posledni "modrý" truhlík je kouzelný, moc se mi líbí a děkuji za inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš to krásné, jako vždy. Ta kamenná kočka mě pobavila, je kouzelná:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  8. Ivanko, konečně se mi snad podaří i k tobě vložit komentář! Podzim opravdu převzal vládu a je to nádhera! Krásné fotky, nádherný truhlík!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ivanko, krásné dekorace. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat