neděle 22. října 2017

Lososoví šneci - delikatesa

...rychlá chuťovka nejen na neděli. 
Je třeba mít listové těsto, uzeného lososa, strouhaný tvrdý sýr a bylinky - např. kopr. Já kopr neměla, tak jsem nahradila čerstvou petrželkou a pažitkou.
Listové těsto vyválet na plát, poklást tenkými plátky uzeného lososa, posypat strouhaným sýrem a sekanými bylinkami. Svinout do štrúdlu, nakrájet na centimetrové kolečka, uložit na plech a péct při 180°C do zrůžovění.
Jsou výborné, žádnou návštěvu tím nezklamete :-)







7 komentářů:

  1. Zrovna jsem dorazila domů a jsem bez večeře:-)...a tohle vypadá na báječné jídlo. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmmm, tak s lososem mně šneci ještě nenapadli :-) Vypadají prima, příležitostně je vyzkouším upéct. Pěkný podzim,
    měj se....

    OdpovědětVymazat
  3. S lososem jsem to ještě nedělala, ale tyto šneky občas taky dělám. Říkáme tomu minipizzičky.
    Pohodový den přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Takéto rýchle a chutné recepty sú moji favoriti.Vhodné ako večera alebo pohostenie pre nečakanú návštevu.

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasně to vypadá a nepochybně i skvěle chutná, Ivanko, děkuji za typ a zdravím.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, vypadá to skvostně. Přímo luxusně. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat