středa 15. srpna 2018

Milované Hukvaldy

Výhled z vrcholu hradu Hukvaldy na Beskydské kopce je úžasný. 
Kdo zdolá některé z Beskydských vrcholů, udělal by pak velkou chybu, kdyby nevyšplhal na Hukvaldskou hradní rozhlednu a nepokochal se pohledem na celé Beskydy.
...a co teprve obejít si celou zříceninu hradu dokola?!?! Je to adrenalin, ale děti vás budou milovat :-)
Pěkné dny všem.
Ivana















10 komentářů:

  1. Ivanko, krásný výhled a moc hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, souhlasím. Tam je krásně v létě i v zimě. Ale nejvíce tam miluji podzim, jak se barví listí. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, souhlasím s tebou. Výhled na ty zlatavé a měděné kopce na podzim mají ohromné kouzlo. Měj se krásně, Ivana

      Vymazat
  3. Ivanko, Hukvaldy jsou zatím pro mě nesplněným cílem. Manžel tam za mlada jezdil pravidelně, já tam ještě nebyla...
    Nalákala si mě, jen co je pravda!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko ,tak to bych nevěřila, že tam bylo tak krásně!! Parádní fotky!

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko,
    navštívili jsme minulý týden a za mě TOP výhledy na celé Beskydy :-)
    A samotné Hukvaldy s oborou mě doslova okouzlily!
    Ani hospoda U Námořníka neměla chybu !
    Rádi se budeme vracet !

    OdpovědětVymazat
  6. Musím si to někdy také zkusit obejít, díky za tip! :) hezké fotky!

    OdpovědětVymazat