středa 22. srpna 2018

Košíky

Košíky na drobnosti, jako dekorace nebo na cokoli jiného...
Dostala jsem je a mám z nich radost.
Co je na nich nejzajímavějšího?
...že je háčkovala osoba, která přízi na ně nejprve ručně upředla.
Smekám. Toto už je naprosto mimo moje schopnosti :-)





16 komentářů:

  1. Ivanko, tenhle styl se mi moc líbí. A klobouk dolů před tím, kdo to zvládl.
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Hand made o začátku do konce, obdivuju!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Marcela - Nordic Passion22. srpna 2018 v 22:25

    Mně na hony vzdalene dovednosti. Klobouk dolů. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, jsou krásné. Uháčkovat bych ještě dokázala, už jsem je i dělala, ale upříst si přízi to už je jiný level. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou parádní! uháčkovat je umím, ale předení... musím smeknout!
    Ivanko, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat