sobota 3. února 2018

Z šicího stroje

Ze starých šicích strojů mi zůstaly tyto dvě zásuvky. Asi poslouží jako úložné bedýnky. U jedné zásuvky ale chyběl klíč. Napadlo mě dát na ní rustikální úchytku "kapsu". V žádném kamenném obchodě jsem jí nesehnala. A tak jsem zkusila eBuy. Za cenu, za kterou bych u nás na internetu koupila jednu úchytku, jich bylo hned 10 kusů (zásilka byla z Číny, takže bez poštovného).    
 Krásný víkend všem!
Ivana.

 




11 komentářů:

  1. Super kup, Ivanko. Šuplíky jsou skvrle, miluju ty staré bedynkb a dřevo obecně. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, mám moc ráda staré věci a šuplíky jsou skvostné. A úchytky úžasné. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, staré šuplíky jsou prostě bezvadné!! Aspoň já je mám moc ráda...
    Jeden větší čeká na renovaci- na klubíčka :o)))
    A ta úchytka je skvělá!!!
    Hezký víkend Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na klubíčka.... To bude krásné. Tak ať se renovace podaří :-)

      Vymazat
  4. Ivanko, připomněla si mi že taky jednu mám... Jsou krásné, měla bych se zamyslet a využít ji.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, využití určitě najdeš :-), měj se krásně, I.

      Vymazat
  5. koukám, že jsem našla spřízněnou duši........ škoda, že už neexistují tzv. železné neděle....to můj tatínek taky nosíval domů "poklady" a maminka nadskakovala, co to nese za veteš. A já se radovala, a vymýšlela, co z toho vyrobíme....... Taky ráda prolézám blešáky, už aby bylo teplo a blešáky začaly fungovat... Přeji krásné dny a prima úlovky. Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat