pátek 28. dubna 2017

Hospodyňka

Dárek od kamarádky. Že prý hospodyňka pro hospodyňku :-)
Hledala jsem místo v kuchyni dlouho. Mám pocit, že nic nového už se nikam nevejde. A ono se pak vždy nějaké vhodné místečko najde.
Krásný víkend všem.
Jdu uklízet, vařit, péct, prát, žehlit.....když jsem ta hospodyňka. :-) :-) :-)
Ivana




10 komentářů:

  1. S touto pomocnici pujdou ty domaci prace hezky od ruky:),pekny vikend,Ivanko. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, i tobě hezký víkend :-)

      Vymazat
  2. Milé, vtipné... a pravdivé, viď Ivanko!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko, hospodyňkou jsem mnohdy i nedobrovolně :-) :-) :-)

      Vymazat
  3. Moc hezké místo jsi ji vybrala, tak ať ti to jde od ruky :-) Hezký víkend D.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je dobře, že se místečko pro tak hezký dáreček.
    Hezký víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji. Tobě taky hezký víkend I.

      Vymazat
  5. jééé chybí mi tam slovíčko - našlo.

    OdpovědětVymazat