pátek 30. října 2015

Nové hodiny

Předělávku hodin mi manžel slibuje snad už rok. Konečně si na mě udělala čas a hodiny mi nastříkal. Dvojí nástřik tabulovou barvou, mých pár výpočtů a školní křída - to jsou mé nové hodiny.
Výhoda? 
....přesný čas vím u nás jen já :-)


 Původně s tématikou vína.


7 komentářů:

  1. Ivi, tak ty jsou parádní. Já manžela přemlovám na výrobu tabule z překližky. U nás všechno trvá děsně dlouho. Co si neudělám, to nemám:-) Krásný den! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti,
      to jsi napsala krásně :-). Vše trvá dlouho a co si neudělám to nemám. To donucování mě taky moc nebaví, Ivana

      Vymazat
  2. WOW !!!! Super.....originální. Líbí se mi jednoduché věcí a takové jsou právě ty tvoje hodiny. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Evi,říká se, že v jednoduchosti je krása. Já na to často zapomínám. Měj se fajn Ivana

      Vymazat
  3. Noooooo? Ja by som si nechala aj povodne a urobila by som si ine, ale perfektny napad, originalne, len lutujem tie stare, tak by sa mi hodili na chalupu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ďakujem, Taky mi jich bolo trochu lúto. Ivana :-)

      Vymazat
  4. Ivanko...super nápad a originální hodiny.
    Jana

    OdpovědětVymazat