pátek 10. února 2023

Výstava obrazů J.Lady ve Zlíně


Kdo by neměl kresby Josefa Lady rád! 
Je to dětství mnohých z nás. A zajímavé je, že i současná generace dětí dobře zná Ladovy ilustrace. Ladův Mikeš je snad nejznámějšīm kresleným kocourem.
Výstava je skvělým zážitkem, potrvá do poloviny března.  
Doporučuji nejen milovníkům Ladových kreseb.

7 komentářů:

  1. Taková výstava prostě potěší, pohladí po duši.
    Ivanko, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak jak píšeš! Helenko i tobě hezké dny. Ivana

      Vymazat
  2. Tak tuto výstavu bych si užiíla. Škoda, že je to pro mne tak trošičku z ruky.
    Moc ráda jsem se podívala alespoň na fotky.
    Pěkný víkend a pohodové i další dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Taky je pro mne Zlín z ruky, tak jsem ráda nakoukla tvým prostřednictvím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, to chápu, já jela 100km. To ještě není tak daleko, ale hlavně to stalo za to! Krásné dny ti přeji, Ivana

      Vymazat
  4. Ivo to je krásná a milá výstava. J. Ladu mám moc ráda - je to takový návrat do starých časů. Přeji ti krásný večer. Ivana

    OdpovědětVymazat