neděle 31. května 2015

Giveaway vyhrála Zdena :-)

Gratuluji Zdenko. Tahem ruky mého syna jsi byla vylosována právě ty. Prosím, pošli mi email, abychom se mohli domluvit na podrobnostech.
Ivana


7 komentářů:

  1. Zdenke gratulujem.... juj no a tak som sa tesila, ze to budem ja . )))

    OdpovědětVymazat
  2. Jé,asi jsem to já...Moc dík předem!!Ten domeček je kráásnýýý!!moje emailová adresa je:zdena.kojecka@seznam.cz děkujuuuuu!!!Z.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky gratuluji k hezkému domečku.Je to pěkný dárek.Já jsem se taky těšila a nic..tak snad příště :-D
    Zdravím a přeji hezký večer
    Daška

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju moc,holky!!po dlouhé době jsem něco zas vyhrála..Teda v únoru v Chalupářovi noubičky na mytí.Každá maličkost potěší..

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji vítězce a přeji krásný horký vikend. Eva

    OdpovědětVymazat