pondělí 18. května 2015

Giveaway - domeček s vaším jménem a číslem

Už dlouho jsem přemýšlela, co by mohlo být předmětem mé první giveaway, nebo lépe řečeno česky - dárečku pro radost. Pak mě napadla maličkost, která bude adresní - dělaná přímo pro vás, s vaším příjmením a číslem popisným vašeho bydlení.
Pokud se budete chtít zúčastnit, napište k tomuto příspěvku nějaký komentář.
Vylosuji jednoho z vás poslední květnový den.
Potěší mě, když se přihlásíte :-)
Ivana




6 komentářů:

  1. jej Ivka, to by bolo prijemne mat na dverach takyto pekny domcek.... urcite sa zapajam do sutaze...:),prajem krasny den, Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Ten domeček je úplně nádhernýýýýý!!!!taková krásná chaloupka!!Ta by měla viset na dveřích u dobrých lidiček...Zdena

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi, domeček je parádní a bude skvěle vypadat na dveřích. Jsi šikulka !!!
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, jsem ráda, že jsem díky Martince objevila tvůj blog. S dovolením se tu zabydlím :)
    Giveaway krásná, jsi moc šikovná, budu tady hledat inspiraci.
    Krásný zbytek týdne, Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, ty jsi nápaditá....krásný originální dárek.
    Příjemné květnové dny přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, tohle je opravdu skvělý nápad!!Píšu do seznamu, co budu tvořit o prázdninách!!Děkuji za inspiraci! Elli

    OdpovědětVymazat