neděle 26. července 2020

Soláň

...vrch, který musíte vidět!
Soláň se nachází kousek za Rožnovem pod Radhoštěm, říká se mu také vrch umělců.
Máte-li rádi turistiku, umění, krásnou přírodu, nádherné výhledy a brynzové halušky se slaninou, pak Soláň musíte navštívit.
Naučná stezka začíná zvonicí na Soláni a pak vede po 10 zastaveních, kde u každého najdete dřevořezbu a nějakou legendu. 
Asi 2 km od naučné stezky je občerstvení V kotlině - staré stavení obklopené ovcemi se zvony na krku a posezením v přírodě.
Kraj kolem Valašska mám hrozně ráda a velmi ráda se zde vracím.
Krásnou neděli.
Ivana



























6 komentářů:

  1. Ivano, vyvolala jsi ve mně chuť okamžitě nazout pohory a někam vyrazit. Ale musím se spokojit jen s tvými fotkami (takže díky za ně) a zítra pěkně mazat do práce. Na dovolenou si musím ještě počkat...
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, to je nádhera, kochám se při ranní kávě. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, děkuji za tu nádheru. byla jsem tam jako dítě, moc si toho nepamatuju!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko,nádherné fotky.V Jeseníkách jsme byli na dovolené, v Rožnově pod Radhoštěm také, Soláň mi je povědomý,ale asi jsme tam nebyli.Je to moc krásné místo
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, to je kráss. Pro Valašsko mám raky slabost. Soláň je taky můj sen, jednou...děkuji za výlet. Užívej léta.

    OdpovědětVymazat
  6. V té chatce je tedy krásný nábytek . Jednou bych také taky chtěla mít u nás doma takový. Jenže ono je to často dost těžké k sehnání a když už to člověk sežene, bývá to většinou příliš drahé a tak si to nemůže dovolit normální člově :(

    OdpovědětVymazat