pátek 10. července 2020

Květinová zahrada = mé třetí dítě

Asi to většina z vás blogerek zná - květiny na zahradě v nádobách i záhonech - to je pořádná makačka. 
Zalévání, hnojené, boj se škůdci, sázení nových květinových přírůstků, boj s myšlenkami "Už nic si nekoupím, protože to už nemám kam zasadit" a pak zjištění, že "Vždycky se místo ještě najde". 
Hlavně v teplých dnech je péče o zahradu velmi náročná.
Myslím si, že asi proto jsem ve školství, abych ty dva krásné letní měsíce měla na péči o zahradu čas.
Ale ty podvečerní procházky mou zahradou mě pak neuvěřitelně těší a nabíjí.
Přeji vám všem krásné léto!
Ivana




















14 komentářů:

  1. Souhlasím se vším, co si napsala, ale ty výsledky, když jsou jako na tvých fotkách... To je velká nádhera a potěšení!
    Ivanko, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Božínku! Opět něco překrásného, Ivanko! Ty jsi opravdu šikulka, máš to tam jako v pohádce!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná zahrada pro radost. Já jsem jednou smutně prohlížela po zimě škody na zahradě a miláček mi povídá:"Nic si z toho nedělej, alespoň tam můžeš zkusit nasadit něco jiného". Tak se toho přístupu držím, takový koloběh života. Jinak jsem to letos vydržela a nekoupila ani jednu rostlinu. Asi 10 výpěstků, které přeci nevyhodím, jsem už rozdala. Krásné léto na Moravě. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ty škody po zimě, po slimácích, po větších deštích atd. dobře znám. Musím uznat, že máš dobrý přístup - "Nevadí, aspoň mohu vysadit další." Krásné léto přeji, Ivana

      Vymazat
  4. Ivanko, nádhera. My se taky chystáme na nákupy :-) Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko krásně je u tebe. Máš opravdu výhodu, že můžeš trávit svůj čas na zahradě. Já si ji mohu užívat až přijdu z práce domů. Měj krásné léto.Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, děkuji. Přeji ti moc pěkných chvilek na tvé zahradě :-)

      Vymazat
  6. Ivano, máš krásnou zahradu... A buď ráda, že ne pracuješ v zahradnictvi....
    Já jo 😁, a zahrada je tak malá....
    Pavel

    OdpovědětVymazat