neděle 12. května 2019

Ze zahrady

Dnes u nás prší a je venku docela chladno. Včera bylo ale krásně, a tak jsem vyrazila do zahrady, jak jinak než pracovat :-)
Jsem moc ráda, že jsem něco včera v zahradě stihla udělat. 
Tento pátek dělám zápočet, ukončuji první semestr (tedy doufám, že se podaří). 
Pak už bude více volného času na zahradu, koníčky, ale i blog!!! Já už tak dlouho nečetla vaše příspěvky :-( ...a věřte, že mi to moc chybí :-) 
Mějte se krásně
Ivana

Par fotek ze zahrady...







Konečně děti dovolily zrušit pískoviště. ...teď si tam zasadili jahody
    

6 komentářů:

  1. Kytičkou jsou kouzelné :-) a zápočet určitě dopadne na výbornou.
    Krásné dny
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, smekám před krásnou tvé zahrádky - při studiu obdivuhodné!
    Ať se vše vydaří!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce na pátek !!!!
    Krásné foto :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zahrádka je kouzelná, jak všechno krásně kvete. Přeji hodně úspěchů ve škole :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezky ti to kvete. A na ukončení semestru držím palce

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, krásně je u tebe. I když studuješ je vidět, že stíháš. Určitě jsi zápočet udělala, tak snad ti mohu pogratulovat. Měj se moc hezky. Iva

    OdpovědětVymazat