neděle 19. listopadu 2017

Zimní truhlíky a nádoby přírodně


...jako každý rok - jehličí, chvojí, červené a černé bobuloviny.
Krásnou neděli.
Ivana












15 komentářů:

  1. Pěkné, Ivanko, já zatím nenašla příležitost. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné, Ivi... Moje červené šípky v turhlících jsou již téměř ozobány ptáky, a stejně tak dopadl věnec na dveřích - ptáci se pustili i do umělých malých dýní - vypadaly asi až příliš věrohodně :-( Snad tvoje ozdůbky dopadnou lépe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabko, ke mně taky brzy nastoupí ptačí četa :-)

      Vymazat
  3. Ivanko, pěkná inspirace, líbí se mi ten šípek, který pěkně oživuje celou rostlinnou skladbu truhlíku. Budu se inspirovat a hned zítra půjdu na šípkové větvičky, mám je vyhlídnuté... Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dianko, já taky nejprve si vyhlídnu místa a pak najednou vše natrhám a tvořím :-) Tak ať se ti vydaří tvé přírodní truhlíčky :-)

      Vymazat
  4. Příjemné přírodní truhlíky! A moc hezké.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně nazdobené, Ivo. A moc se mi líbí i samotné ty obaly na truhlíky, že jsou proutěné. Díky za inspiraci.
    Měj se krásně, pa.

    OdpovědětVymazat
  6. Prekrásne, hlavne tie truhlíky na okne, ale vlastne všetko... Krásny deň prajem.

    OdpovědětVymazat
  7. Najkrajšie sú dekorácie z prírody. Veľmi pekne si to naaranžovala.

    OdpovědětVymazat
  8. Sice zimní, ale krásně barevné. Truhlíky se moc povedly Ivanko.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat