sobota 18. listopadu 2017

Vánoční jarmark

Už začíná ten úžasný čas předvánoční pohody, krásných zimních teplot, očekávání sněhové nadílky a čas dalších nádherných věcí, které do předvánočního období jistě patří. 
Možná by někdo ale řekl, že začíná čas shonu, nepříjemných zimních teplot, obav, kdy nasype sníh a čas, který zbytečně člověka stresuje.
Jde jen o úhel pohledu. 
Ale když na to nazíráme přes tu první verzi, zvládá se předvánoční období mnohem lépe. :-) :-) :-)

Pohoda z vánočního jarmarku z jedné nedaleké vesničky od nás.
























7 komentářů:

  1. Mně se zdají Vánoce pořád ještě daleko. Ještě mám doma ve váze šípkovou větvičku a u ní pár kaštanů... Většinou je začínám vnímat až začátkem Adventu. Jen svíčky už po večerech zapaluji.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, krásné fotky! Taky se moc těším!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné místo s tou pravou atmosférou:-)
    Kochám se z postele , protože mě skolila nějaká viróza:-(
    Přeji krásné předadventní dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Zase jsem na něj zapomněla :-( Muselo tam být hezky vánočně. Krásné dny, D.

    OdpovědětVymazat
  5. Úplně jsem oslovena atmosférou a blížícími se Vánoci, tak pěkné obrázky to jsou!

    OdpovědětVymazat
  6. Ivi, paráda, i když pro mně jsou Vánoce ještě daleko.... Krásný zbytek podzimu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ivanko,moc pěkně jsi svými obrázky zachytila předadventní čas... taky se na nějaký jarmark chystám :-)
    Jitka

    OdpovědětVymazat