sobota 25. června 2016

Vázička za 10Kč

V jednom charitativním obchůdku mě zaujala tato vázička. Je skleněná a stříbrný lesklý nástřik má zevnitř. Z venku pak působí jako stříbrná matná.
Příznivá cena, zajímavé zpracování - neodolala jsem!
Hezký slunečný víkend.
Ivana


12 komentářů:

  1. Ivanko, ta je krásná. A ta cena neuvěřitelná. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano, cena k neuvěření :-)

      Vymazat
  2. Ivanko, moc se mi líbí, super nákup. Mám takové svícny, stály tedy výrazně víc...
    A sirupy za studena dělávala mamka...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svícny? To musí bát pěkné, když v nich hoří svíčka, možná se na nich zrcadlí oheň. Pěkné dny Heli, Ivana

      Vymazat
  3. Ivi, to je teda super úlovek :-)) Hezký večer, D.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná radost za hubičku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, za hubičku radost velká. měj se hezky Ivana

      Vymazat
  5. Ivanka pozor, od vody sa ti zmyje zvnutra farba. Mam také črepníky a už si ich šetrím. Pekna vajicka skoda by jej bolo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zitko, děkuji za upozornění. Máš určitě pravdu, já jsem si ji myla, když jsem ji přinesla domů a všimla jsem, že se kousek uvolnil. Takže už teď vím, že nedávat vodu, díky moc. Ivana

      Vymazat
  6. Ivanka pozor, od vody sa ti zmyje zvnutra farba. Mam také črepníky a už si ich šetrím. Pekna vazicka, skoda by jej bolo.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivanka pozor, od vody sa ti zmyje zvnutra farba. Mam také črepníky a už si ich šetrím. Pekna vazicka, skoda by jej bolo.

    OdpovědětVymazat