pátek 22. ledna 2016

Východ-západ

Tu nádhernou barevnost, která se mi v uplynulých dnech naskytla, jsem nemohla nevyfotit.
(kvalita fotek není ideální).
Na koláži východ-západ-západ.

12 komentářů:

  1. Takové fotky mám moc ráda. A ještě radši to vidím naživo :-)
    Užij si krásný víkend, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, tyhle panoráámata také miluji, takové pohledy se člověku neomrzí nikdy:) Krásný víkend,
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, je to přesně tak. Příroda je dokonalá :-) Ivana

      Vymazat
  3. Příroda je fakt mocná čarodějka :-)
    Hezký mrazivý víkend.Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, opravdu nádherné záběry.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanka tak to sa ti podarili krásne fotky. Tie prvé dve sú úplne super, aj tá tretia, len som si chcela vybrať :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi se taky nejvíce líbí ty do růžova :-) Maj se pekně Ivana

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Já taky. Každý den nejsou tak krásné, ale když jo, tak to stojí za to. ivana

      Vymazat