sobota 7. listopadu 2020

Podzimní truhlíky

 Vyzdobit okna na přední straně domu - to je samozřejmost :-) 

K podzimní výzdobě oken jsem se dostala teprve před pár dny. 

Za několik týdnu už bude třeba zdobit vánočně 🎄🎁

...čas letí jako bláznivý!

Ivana








Dušičkový kámen



9 komentářů:

  1. Ivanko, máš krásně ozdobené okno :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné truhlíky, Ivanko!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Truhlíky jedna báseň!
    Pěknou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně nazdobeno. Také si užívám podzimní výzdoby, ale na tu vánoční se už moc těším.

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo letí to; za chvíli bude podzim pryč. Na vánoční dekorování se těším. Dušičkový kámen je moc hezký nápad. To by se líbilo naši Loli.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, krásné truhlíky. Já jsem ještě ani nezačala. Měj pohodový týden.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivanko, moc povedené truhlíky! Já mám stále ještě letničky. Za a) nějak nestíhám a za b) jsou ještě pěkné. Tak asi podzimní vynechám a půjdu rovnou do vánočních :o)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Truhlíky máš úžasný, ale dušičkový kámen je bomba! Pavel

    OdpovědětVymazat