pátek 3. dubna 2020

Jarní cibuloviny

Včera jsem po dlouhé době navštívila své rodiče.
Nechodíme tam, abychom je náhodou nenakazili.
Ale mamka mi zavolala, že má pro mě nachystané nějaké cibuloviny k zasazení do zahrady a že upekla bábovku.
....tak jsme s dětmi dojeli aspoň na chvíli, na zahradu na pokec. Sice to bylo bez kávy,  ale zato s rouškami. :-) :-)
Bábovku jsem si odvezla domů....
....a cibuloviny ještě večer zasadila.

Tak ještě vydržme a užijme si to, jak se jen dá 🍷🍺🍰🍭🍗🍉🍀🌞🎹🎯🎵
Ivana







6 komentářů:

  1. Krásné kytičky. Já uvažuju, že si nějaké koupím domů, až pojedu za chvíli pro děti k babičce. Mám sice petrklíče, ale asi vezmu narcisky do obýváku na stůl. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž bych někde sehnala malé narcisky. Když tak prosím písni, kde jsi sehnala :-) Děkuji I.

      Vymazat
  2. Hezky osázeno mezi kameny.
    Užij si víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, mám to podobně, mamce denně volám a když se vidíme, tak na moment a s rouškou...
    Jarní cibuloviny mám moc ráda, v kamenech vypadají skvěle.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, krásné. Hned ten pohled člověka osvěží. Měj klidný víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. Navzdory vsemu si to umite uzit, miluju hyacinty i dalsi jarni kyti. M.

    OdpovědětVymazat