úterý 2. července 2019

Jemná malinová zmrzlina

Výborná, osvěžující a jen ze 4 surovin - kelímek smetana ke šlehání, kelímek jogurtu, cukr, maliny.
Tak to je zmrzka nad kterou není!!!
Jak na ni: Maliny umačkáme zcela do měkka. Kdo chce mít zmrzlinu jemnou (tedy bez zrníček) přepasíruje přes sítko.
K ušlehané šlehačce opatrně přimícháme dvě lžíce cukru, kelímek jogurtu a umačkané maliny.
Vložíme do mrazáku (nejlépe v kovové míse) a během čtyř hodin každou hodinu důkladně promícháme.
Dobrou chuť.
Ivana.





6 komentářů:

  1. Juu, tak to se mi úplně seběhly sliny!!! Že bych skočila na návštěvu? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...ještě by se tam dalo něco z nádoby vyškrábat. Ale víš co? Až příjdeš, udělám čerstvou :-)

      Vymazat
    2. To je od tebe milé,Ivuško, ale když já nyní vlastně držím tu dietu...musím si nechat zajít chuť! Ale děkuji!

      Vymazat
  2. Všechny maliny, které se v mém okolí vyskytnou, jsem schopná sníst hned jen tak. Jsou bez šance na kuchyňské zpracování :-). Asi že jsem nikdy neměla opravdu vydatný zdroj a jsou pro mne tak trochu vzácné... Ale jinak dobrý tip na letní osvěžení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, ony maliny stejně chutnají nejlíp syrové :-) A pokud možno hned z větvičky do pusy :-) Měj se krásně, Ivana.

      Vymazat
  3. Ivanko, musí být úžasná, maliny mám moc ráda.
    Přeji hezké letní dny, Helena

    OdpovědětVymazat