čtvrtek 8. listopadu 2018

Malinový ocet na vlasy - recept

Jednoduchý, vypadá krásně a nádherně voní.
Stihla jsem jej udělat na poslední chvíli.
Postup:
Čerstvé maliny zalijeme jablečným octem tak, aby byly zcela ponořené. Necháme asi měsíc stát. Pak scedíme, přefiltrujeme a ocet na vlasy je hotov.
K čemu je dobrý?: Vlasy má posílit a dodat jim lesk. 
...a samozřejmě i krásnou vůni :-) 
Ivana



5 komentářů:

  1. Ivanko, ráda věřím. Dokonce se myslím, že nejen vlasy, ale i nějaký salátek by tenhle ocet povznesl o něco výš...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. jednoduchý recept...a já za něj platím v Yves Rocher:-))
    Ale lesk jako blesk:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tenhle recept určitě nikdy nevyužiju - všechny maliny, na které narazím, skončí v mém žaludku. nejčastěji čerstvé, v nejhorším v podobě džemu. Bylo by mi líto je dávat na vlasy :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ivko, já jsem letos dělala poprvé jablečný ocet. Podařil se, a kdo neokusil neví o co přichází. Je výborný. A jaké blahodárné účinky na nás má. Malinový ocet jsem ještě nedělala a určitě je výborný i na vlasy. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  5. Super recept, ale nevím jestli někdy dojde na jeho vyzkoušení. Protože podobně jako píše Stáňa, já dřív všechny maliny sním nebo vypiju v podobě šťávy :D

    OdpovědětVymazat