úterý 16. ledna 2018

DIY nástěnka z kari sítě

Po novém roce jsem začala s malou předělávkou pracovny. 
Místo obrazu, který je sice krásný, ale nikdy do pracovny moc nepasoval, jsem pověsila nástěnku z kari sítě. Jde o zbytkovou síť, která zbyla ještě ze stavebních prací. Válela se za hromadou dřeva a byla už pěkně rezavá (nad jejím obroušením jsem strávila půl dne :-) ).
Dnes jsem nástěnku konečně pověsila.
....ještě chybí nějaká květina do kovového koše, fotečka mých dětí, můj rozvrh, menší kalendář a kdoví co ještě ... 




PŘEDTÍM

26 komentářů:

  1. Moc hezká a praktická je Tvoje nová nástěnka. Prima nápad.
    Hezký večer a hezké další dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda a k tomu ty košíky prima nápad! M.

    OdpovědětVymazat
  3. Nápad za pár korun a přitom k nezaplacení! Skvělé!:-))
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  4. To je super nápad. Na co vše se dá použít kari síť. Rija

    OdpovědětVymazat
  5. Nástěnku z drátěné sítě už jsem někde viděla, ale ty košíky jsou zajímavý nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. STÁŇO DÍKY - BEZ TĚCH KOŠŮ BY TO NEBYLO ONO :-)

      Vymazat
  6. Ivanko, to je moc hezké a připomněla si mi, že jsem kdysi využila kari sítě ve svém boutique na zavěšení šperků a jiných drobností. Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na šperky - taky dobrý nápad!!! Měj se krásně, Marti :-)

      Vymazat
  7. To je skvělý nápad - praktické, jednoduché, elegantní. Moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. Takáto nástenka určite nájde využitie v nejednej domácnosti. Viem si predstaviť, čo všetko na nej môže byť...od odkazov, kalendára,fotiek, potrebných maličkostí...Skvelé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, děkuji, souhlasím s tebou, využití je vydatné, může bt i jako dekorace a na praktické věci :-)

      Vymazat
  9. To je super nápad. :-) Stále přemýšlím, jakou "nástěnku" vyrobit a tady se jedna nabízí. Kovové koše máš odkud? Díky. Přeji fajnový den. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kovové koše jsem náhodou našla v Pepco. Měj se hezky Dášo, I.

      Vymazat
  10. Ivanko, vypadá opravdu výborně!
    Měj hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Jeee, to je parádní nápad!;-)

    OdpovědětVymazat