pátek 26. května 2017

Koule už obrůstá

Letošní první zimu koule se skalničkami přežila. Tedy ne úplně! Dvě skalničky vymrzly. Už jsem je neobnovovala, nahradila jsem je jinými. 
Takto vypadala koule před půl rokem.
Přírůstek je malý, ale na rostlinkách jde vidět, že už se chystají na rozrůstání. 
Mějte se krásně.
Ivana






18 komentářů:

  1. No páni, to je krásná koule Ivanko. Teda kdybych na ni někde narazila, byla by má :o).
    Pěkně ti obrůstá.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, děkuji. Já k ní přišla velmi lehce. Ale je strašně těžká :-)

      Vymazat
  2. Ivanko, to je fakt krásná koule. Také bych si jí zakoupila, moc se mi líbí. Skalničky vypadají spokojeně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dainko, já jsem kouli dostala od známých. Chtěli se jí zbavit a mi přišla vhod :-) Měj se krásně, I.

      Vymazat
  3. Ivanko, koule vypadá moc zajímavě. Pěkná je i výsadba skalniček a barvy skvěle ladí. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Maruško, těším se moc, až zcel obroste. Měj se krásně, I.

      Vymazat
  4. Ivanko, vypadá úžasně!
    Přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, tomu říkám Koule květinová... Krásně ti to kvete. Tak ať je k tomu ještě spoustu sluníčka do dalších dní. H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, toho sluníčka je fakt třeba, tak snad už ho bude více .-)

      Vymazat
  6. Takovou skalničkovou kouli jsem ještě nikde neviděla. Je moc pěkná.
    Hezká večer

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem ještě takovou kouli neviděla a líbí se mi moc. Hned bych ji brala.
    Hezký víkend,Ivanko.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, když jsem kouli dostala, nevěděla, jsem , co s ní :-) Nápad, dát tam skalničky přišel až za rok a snad to bude fungovat. Hlavně mrazů se bojím :-) Měj se krásně Hani .-)

      Vymazat
  8. Ivi, super nápad, který udělá hodně parády - závidím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Gabko, zas tak není co závidět :-) Je těžká a já sama s ní nehnu :-) Měj se krásně, I.

      Vymazat
  9. Parada, hlavne ten vrchni pohled, jsem zvedava, jak bude vypadat treba zase za mesic:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Ivanko, koule je krásná , asi v zimě něco vždy vymrzne, ale na jaře určitě pod tvými ruky vždy vykvete. Měj se hezky a přeji ti sluníčkový víkend.

    OdpovědětVymazat