středa 21. prosince 2016

Váza

Už dlouho jsem ji chtěla. Vázu lahvového typu. Vázu do které mohu zapíchnout větší větvičku a ona se nepřevrhne.
Tvar přesně podle mých představ a design také.
A cena? 
Stála 25 Kč. 
Je totiž z charitativního obchůdku.
Čekala tam na mě jako vánoční dárek s předstihem. :-)
 ♥Pohodu a klid vám všem♥
Ivana.


9 komentářů:

  1. Taky jsem tenhle typ vázy dlouho hledala. Ale už pár let mám (aktuálně jsou v ní ještě makovice z léta), i když možná menší. A ještě bych chtěla jednu podobného typu, keramickou ale ještě menší. kdysi jsem takovou koupila mámě k svátku, protože se mi moc líbila, a hlupaňa jsem si ji zároveň nekoupila i pro sebe...
    Ta tvoje vypadá hezky a větev do ní dobře padne. A za 25 Kč to byl super kup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáňo, mám z ní radost. Makovice v takové váze musí vypadat skvěle! Určitě podobnou seženeš, keramika zažívá znovuzrození, jen to chce trpělivost s hledáním v obchodech :-) Měj se krásně I.

      Vymazat
  2. Ivanko, je fakt parádní!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Heli, též ti přeji hezký večer.

      Vymazat
  3. To se ti teda podařil úlovek :-) Váza vypadá moc hezky. Krásný večer D.

    OdpovědětVymazat
  4. Chapu tu radost, kdy clovek dlouho a marne po necem touzi a najednou se to k nemu nejak dostane, pocit uzasny. Tak at dela dlouho radost, Ivanko, dobrou. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Požehnané sviatky prajem.
    Emily

    OdpovědětVymazat