sobota 8. října 2016

Podzimní květinová a dýňová výzdoba

Pokud to počasí ještě umožňuje, tak volím podzimní výzdobu květinovou. Některé květiny jsou ještě z léta, ale stále pěkně kvetou (jen doufám, že je před mrazem uhlídám). 











16 komentářů:

  1. Máš to pěkné :) k nám domů stále podzim nedorazil :))))

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky Marti a pěkný víkend i tobě.

      Vymazat
  3. Já právě nechápu, jak ti to tam všechno ještě tak krásně kvete,Ivanko!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli, nechápu taky, ale těší mě to.

      Vymazat
  4. Moc hezke, Ivanko, at kyti vydrzi co nejdele;-). M.

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera, těším se až to uvidím :-) Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad květiny do našeho shledání vydrží :-) Měj se fajn!

      Vymazat
  6. Ivanko, moc hezky ti kytky kvetou, já už jsem spoustu schovala a zítra plánuju odnést i ten zbytek.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, děláš dobře. Já do toho půjdu brzy také :-) Měj se krásně Ivana

      Vymazat
  7. Fantastická květinová zákoutí :-) Přeji krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat