středa 28. července 2021

Z bazaru


Při prázdninovém potulování mé kroky vždy zamíří do nějakého bazaru či vetešnictví. Tentokrát mě oslovila stará pullitrová láhev a obraz muže sedícího u piva. 
Všem vám přeji krásné léto 😎
Ivana

14 komentářů:

  1. Ivo, zdravím. Pěkné úlovky. Miluju bazary, vetešnictví, antiky a burzy...Tam se mi moc líbí. Už babička mě říkala, že jsem malá vetešnice...Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, no tak to úplně chápu. Tak tedy vetešníkům zdar! Měj se krásně, I.

      Vymazat
  2. Já bych sáhla po láhvi - mám různé zajímavě tvarované ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, díky za komentář a přeji krásné dny, I.

      Vymazat
  3. Taky mám moc ráda bazary a vetešnictví! Parádní úlovky, Ivanko!
    Měj hezké letní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké, hlavně jim to sluší takto vedle sebe. Ta láhev prostě k tomu obrazu patří. Nerozdělujte je.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zajímavý postřeh a vlastně musím říct, že souhlasím :-)

      Vymazat
  5. Vybrala jsi moc dobře. Krásný kup)))

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, moc hezké úlovky a ještě k sobě ladí. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat