pondělí 14. srpna 2017

Ostružinová domácí šlehačka

Kelímek smetany ke šlehání
10-15 ostružin
cukr dle chuti
Smatanu s ostružinami lehce rozmixujeme tyčovým mixerem, pak přecedíme přes sítko, abychom se zbavili jadérek z ostružin. Dáme na 15 minut do mrazáku.  Přidáme cukr a pak vyšleháme.
Šlehačka je zbarvena do fialova a hodí se skvěle do zmrzlinových pohárů.
Dobrou chuť.
Ivana




10 komentářů:

  1. Já sice miluju šlhačku pařížskou, ale ostružinovou bych nepohrdla taky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, zrovna mám nasbíranou mističku ostružin - že by??
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, šlehačka vypadá skvostně a moc děkuji za typ na hotel, krásné místo!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. ostružiny ještě na zahradě máme :-)
    super!

    OdpovědětVymazat
  5. No tedy, to jebezva napad, Ivanko, vyborne prirodni barvivo. M.

    OdpovědětVymazat
  6. ... vyzkoušela jsem. Paráda! Děkuji za recept. Rychlé a mňamózní :-) Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Miluško, jsem ráda, že jsem inspirovala a že jste byli spokojeni :-) IVana.

      Vymazat