středa 25. ledna 2017

zimní zdobení zádveří

Vánoční výzdobu nahradila výzdoba zimní. 
Pořád se držím červené, pro zimní období mám tuto barvu moc ráda, v kombinaci s bílou vytváří moc pěkný kontrast.
Přeji vám všem krásné studené lednové dny :-)
Ivana 








16 komentářů:

  1. Ivi, je to moc krásné. Ta červená i zahřeje, hezké dny D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, moc hezky vítáš hosty!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Jani, děkuji, je jen přilepená, čekám, jestli neupadne :-)

      Vymazat
  4. TO je tak pěkné, já když si na terase něco nazdobím, tak mi to sousedovic kočky v lepším případě poskáčou, v horším rozhážou.
    pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš Majko ještě dobré, k nám chodí sousedovic kocour značkovat na zápraží :-) Smrad je i v chodbě! Ale jinak je to kocour dobrák :-) :-) :-)

      Vymazat
  5. Neviem či to vidno z ulice, keď áno tak ľudia sa určite zastavujú aby si to pozreli. Ja budem rada keď túto zimu prežijem :-), už nech je teplejšie, o takej kráse sa mi môže len snívať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, občas mi někdo z kolemjdoucích na výzdobu s úsměvem koukne :-) Já tento leden miluji, ale v únoru už by mohlo být tepleji :-) Měj se krásně i v mrazech :-)

      Vymazat
  6. U vás je to krásné po celý rok. :-) Červená barvička tomu dodává takový nádech roztomilosti... :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš to parádní jako vždycky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Ivanko,krásně si tu zimu zdobíte!Je třeba si to mrazivo zpříjemnit!☺
    Taky zdobím,přemísťuji a těším se jak šišky a chvojí nahradím petrklíči,..zkrátka jarním kvítím
    Mějte se krásně,srdíčkově zdraví Jana Š.z chaloupky mezi kopci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to jsi krásně napsala "vyměnit šišky za petrklíče" Na to se taky moc těším, i když si ráda teď tu zimu ještě užuji. Měj se krásně ve tvé chaloupce mezi kopci :-)

      Vymazat