neděle 21. února 2016

Špičková káva

Tuto zajímavou kávovou specialitku jsem pila před několika lety v Luhačovicích. Je jednoduchá na výrobu a jako zajímavé pohoštění pro návštěvu taky funguje.
Dnes jsme si ji připravili jen tak pro nedělní pohodičku.
Jak na to?
Do připravené instantní kávy se ponoří zákusek špička a nechá se volně rozpouštět. 
Je zajímavé se dívat na dění ve sklenici s kávou. Probíhá krásně barevná difúze. 
Můj tip: kafe už není třeba sladit a je lepší použít mini špičky. 
Předem odkrajuji piškot, který před servírováním dávám nahoru jako dekoraci. Za pár minut se stejně taky rozpustí.
Dobrou chuť.
Ivana.





9 komentářů:

  1. Zajímavá káva. protože kávu sladím, tak někdy zkusím.

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda to musí být dobrota. :-D Zítra běžím koupit špičky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moc dobrá káva. určitě vyzkoušej :-) Ivana

      Vymazat
  3. Ivi, káva a zákusek v jednom. To musm vyzkoušet. Děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, to mě právě štve, že je to káva i zákusek v jednom, takže si další zákusek k té kávě už nemohu dát. :-)

      Vymazat
  4. Kávu mám ráda, špičky také, no Ivo, to stojí za vyzkoušení. Měj hezké dny. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já špičky taky miluji. Ivana :-)

      Vymazat
  5. Vypada to hodne zajimave. Musi to byt do instantni kavy? M.

    OdpovědětVymazat