pátek 11. prosince 2015

Medvídek třeba na vánoční jarmark

Tak jsme zase s dětmi doma tvořili. Tentokrát medvídek z oříšků. 
Je to snadné, děti to baví a s tavnou pistolí to jde krásně a drží to!!!
Kam s tím? 
...třeba na vánoční jarmark, na stromeček, na dáreček jako ozdoba, nebo na jídlo :-)
Ivana




12 komentářů:

  1. Medvídek je moc hezký. Kreativní nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, nápad se mi taky moc líbil. Ivana

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Nápad není můj, ale je fakt skvělý, jak píšeš. Měj se hezky Ivana

      Vymazat
  3. Jéééé, kdysi jsem vyráběla s dětmi v první třídě. Medvědy jsme posadili na adventní věnec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad, 4 medvídci, u každé svíčky jeden, to by bylo hezké.

      Vymazat
  4. Juu, to je roztomilé, Ivanko!Krásně s dětma tvoříte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi se to taky líbí moc :-) Měj se pěkně Elli.

      Vymazat
  5. To je pro děti moc pěkná zábava, líbí se mi :-).
    Měj se hezky Ivanko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, medvídky jsem viděla nedávno na vánoční výstavě a moc se mi líbíli.Je to krásný nápad a dětem se tvoření určitě moc líbilo.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, moc krásný nápad, děcka to baví, hlavně ten výsledek děti ohromí. Měj se fajn Ivana

      Vymazat